iSoToPia  
     
 

Producten: Solution Manager

 

De SAP Solution Manager bestaat uit een set van gereedschap, methodes en inhoud gericht op het verbeterd en goedkoper managen van SAP oplossingen gedurende hun volledige life-cycle, van initiële implementatie tot operatie en continue verbetering.
Inzet van SAP Solution Manager verlaagt de totale kosten door:

  • Solution Monitoring inclusief Business Process Monitoring
  • Volledige Support Desk functionaliteit met SAP Back Office integratie
  • Geïntegreerd issuemanagement om implementatie, operatie en optimalisatie te garanderen
  • Volledig ondersteunt technisch verander management
  • Verzekeren van maximale beschikbaarheid en transparantie van SAP oplossingen
  • Automatische notificatie op het moment dat support services noodzakelijk zijn
  • Automatische rapportage op KPI’s voor elk aangesloten systeem
  • SAP Solution Manager verbeterd het managen van uw SAP omgeving met:
  • Centraal platform voor cruciale implementatie en optimalisatie activiteiten
  • Proces gestuurde blauwdruk, configuratie, test en e-learning faciliteiten
  • Unieke ondersteuning voor het vergelijken van customizing instellingen
  • Standaard scenario’s voor o.a. SAP CRM, SAP SRM en SAP SCM
  • Ondersteuning van template projecten
  • Centrale bibliotheek met ondersteunende hulpmiddelen
  • Centrale en procesgebonden opslag van documentatie en issues

Isotopia adviseert bedrijven niet alleen hoe SAP Solution Manager te implementeren, maar verzorgt ook voorlichting, training, opleiding en coaching op dat vlak. Er zijn gerichte trainingen beschikbaar voor implementatie, operatie en optimalisatie met SAP Solution Manager. Ook voor het uitvoeren van upgrades op basis van de SAP Solution Manager hebben wij een training beschikbaar. Wij leveren onze opleidingen en advies op maat.

Solution Manager

  1. – rapportage met SAP BI
    – koppeling met andere datawarehouses

  2. – installatie wordt volledig verzorgd
    – up-to-date informatie over uw SAP landschap door SLD
    – Enhancement Package installatie en upgrade

  3. - vermindert incidenten
    - continu systeembewaking
    - proactief handelen
    - vermindering administratie

  4. - centrale helpdesk applicatie
    - voor incident- en problem management
    - integratie met uw SAP systemen
    - integratie met SAP Global support

  5. – wijzigings management in bedrijfsprocessen en uw SAP landschap
    – volledige integratie met servicedesk, bedrijfprocessen en SAP transport mechanisme
    – ondersteunt releasematig werken

  6. – ondersteunt SAP implementatie-, upgrade- en onderhoudsprojecten met bij behorende roadmaps
    – implementatie content voor business blueprints
    – ondersteunt het test proces